snörvel

Är superduper förkyld.. Knappt det hörs vad jag säger. Allt har satt sig på stämbanden. Inget halsont , lite snorig men låter som en kratta.... Hoppas det ger med sig innan jul.. Inte så troligt men ändå..

Idag fyller min älskade mamma år.. Grattis grattis till dig...

I övermorogn är det julafton. Fattar inte det.. Min lilleprins fyller två år. Vart tog dom här åren vägen?? Tänk vad stor han blivit min lille plutt...

Vet att jag varit dålig på bloggandet och jag ber så hemskt mycket om ursäkt.. Tiden har liksom inte funnits där, men jag ska försöka bättra mig. Får  försöka lägga ut ett bildcollage på dom senste veckorna.. Egypten resa.. köksrenovering.. Tvåårskalas mm. Men sitter just nu vid fel dator.Alla korten ligger på den stationära.. Men håll ut dom kommer...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0