I`m back

Känns lite bättre ida. Tyvärr är det ju så i motgångar att man tar ut det på den som är en närmast och kärast. Så igår fick jag ta emot endel... Men det är bättre idag.. Vi ska nog lösa det här oxå..

Väntar just nu på att Anna ska komma och dricka lite kaffe och tjöta skit.. Har väldigt svårt att få ihop våra scheman. Så man får passa på..

Resursenheten var på dagis idag när jag lämnade barnen. Passade på och prata med henne om våren. Hon lät väl inte jättepositiv till mina tankar och ideer. Men vi får väl se. Vill ju öka upp Ludwigs tid den ena veckan, men inte pga arbete på en gång utan mer för stimulans och slippa krångel längre fram i vår. Även för att slippa ändra assistent timmarna mitt i en termin. Men vi får väl se.. Får väl ringa högste chefen annars... Blir nog en litet samtal med assistenten sen när jag hämtar... Ska ju på drop in fika då.. Ska bli mysigt..


Ikväll är det utvecklingsamtal för Melwin på dagis. En ny fröken som ska hålla i det så det blir intressant och se vad dom säger. Han är ju världens goaste så det blir nog inga problem.








Rev ut köket i helgen så nu är det inte mycket kvar.. Just nu lever vi så här





Väldigt roligt.. Hela köket är nerpackat och jag hittar inget... Så får det vara nu ett tag.. Den 20 nov ska det nya in och då ska vi hunnit måla tak sätta väv måla väggar lägga golv och förstås rivit ut resten.. men det är lugtn... Hmmm kanske skulle beställa golvet snarast..


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var kul att ses idag. Får träffas snart igen, kändes som det bara var jag som babbla och du fick inte ventilera nåt, SORRY!!!! Kram kram

2009-11-04 @ 14:49:46
Postat av: Josefine

Hej Hej! Hoppas det löser sig och att det inte är för allvarligt!

Ha det bra!

2009-11-04 @ 20:26:46
URL: http://mylifemybuissnes.blogg.se/
Postat av: vicki

åååå va kul med nytt kök!!! =) vill oxå!!!

2009-11-05 @ 09:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0