Pigga barn... trött mamma

Känner mig som en mörbultad igelkott. Varför måste mina barn vakna så förbannat tidigt. 5.10 var Melwin uppe och skutta.. Strax därefter vakna den lille.. Pigga som attans men med en otäck hosta. Vi får väl se hur dagen artar sig och hostan försvinner eller blir värre. Kolla klockan 00.40 sista gången inatt så jag känner mig liiiiiite trött bara.. Jättekul när man vet att man ska jobba till 23 + att vi ska börja kl 13 för ett fackligt info möte.. Kommer inte bli en rolig dag idag....

Halva arbetsveckan är nu avklarad.. Tiden bara rusar. Gick bättre på jobbet igår än vad det gjorde i måndags. Då var allt ett litet kaos men jag och S skratta gott åt alla misstag. Ingget som vi inte kunde reda ut själva som tur va.
 Om 15 dagar åker vi.. Ska bli helt underbart. Tyvärr kommer väl den veckan bara swischa fram. men det ska bli skönt med ett avbrott i vardagen. Tommy var med Ludwig och tog Havrix vaccinationen i måndags så nu är det avklarat oxå.. Ska bara få i barnen lite svininfluensa vaccin innan vi åker oxå. Ludwig har ju fått en dos och ska ha den andra om 2 v. Melwin hade jag tänkt åka med nästa vecka men funderar på om jag ska göra det imorgon istället. vi får se vad vi orkar med. Dom tyckte han varit lite hängig och grinig igår på dagis. Hoppas inte han är påväg att bli sjuk..

Nu är kaffet klart så nu ska jag hinka i mig några liter så ska vi nog klara av denna dagen oxå...

Tjing...

Kommentarer
Postat av: sandra

hej..

Har ni fått intyget av gösta än?

Kram på er

2009-11-11 @ 15:32:00
URL: http://morsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0