Sömnbrist...

Har varit vaken flera timmar i natt. Ludwig har kränglat och kl 00 tyckte han att vi skulle vara vakna och och leka.. det tyckte jag inte. I två timmar satt vi i soffan och glodde. Ögonen gick i kors på mig..När han väl somna om så sov han oroligt hela natten.. Mycket kaffe idag kommer det bli..... men när vi satt där i soffan så kom Ludwig på att det är jättekul att ställa sig rakt upp och ner i soffan. inga händer eller nått. Där stod han.. Min underbara prins... Måste berätta på dagis sen..

Väntar på att vårdcentralen ska ringa. Upptäckte en knuta i min arm igår och efter att masserat på den hela dagen så "sprack" den. Har nu världens blåmärke, varmt och ömt. Har ju en ökad risk för blodproppar så jag tänkte att det var bäst att kolla. Tror nog inte det ska vara någon fara. Återkommer senare med rapport..

Nu ska jag sätta lite fart. Måste klä på oss och fixa iordning här innan vi beger oss till dagis. det snöar ju ute oxå så det blir till att dra på sig ordentligt med kläder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0