Tuffa dagar....

Insåg idag på jobbet att den 11 nov för 5 år sedan märkte vi dom sista tydliga tecknen på att bebisen i magen levde. jag var på kontroll på bvc.. hjärtljuden 128 lite lägre än tidigare men inget märkvärdigt.. Några dagar senare var vårt barn dött.. Vet att jag tyckte barnet rörde sig i magen den sista veckan men det var bara jag som buffade på henne så hon rörde sig.. Kan fortfarande känna vart hennes rumpa låg. Den putade liksom upp mot revbenen ut på ena sidan.. Svårt att förklara, men jag kan än idag komma på mig själv med att hålla handen just där......
Trodde att jag skulle klara av dom kommande dagarna rätt ok men inser att så kommer det nog inte bli...Ju närmare vi kommer desto mer kommer tankarna.. Bröstet blir tyngre och tyngre.. Ögonen svider och tårarna kommer..... Hur kan man sakna någon så.. Hur kan man känna sig så tom, så halv... så ensam... 

Man undrar ju hur vårat liv skulle sett ut egentligen... Hur det var tänkt.. Hur ödet ville annorlunda... Hur allt förändrades på bara en sekund.. När våra liv rasade..... Det kommer vi aldrig få veta...

Det jag vet är att min familj och framförallt mina barn betyder ALLT för mig.. mina underbara pojkar vad skulle mamma göra utan er...

Kommentarer
Postat av: Hanna Därnemyr

<3 <3 <3

2009-11-12 @ 10:27:14
Postat av: Anonym

SNYFT kan aldrig förstå vad ni tvingades/tvingas gå igenom.

:-(

2009-11-12 @ 11:35:24
Postat av: Anonym

jag som skrev....

2009-11-12 @ 11:35:47
URL: http://morsandra.blogg.se/
Postat av: Anna

Många många styrkekramar från oss. Jag finns ALLTID här om du behöver en axel att luta på. Puss o kram:)

2009-11-12 @ 15:35:16
Postat av: Anki

Usch vilka tunga dagar du har framför dig.... vi har också en ängel...som lämnade oss ganska tidigt i graviditeten,,men det var jobbigt ... det var dagarna före jul för 7 år sedan... vi fick en Emanuel som julklapp (23 dec) året efter...Kram Anki

2009-11-12 @ 19:48:35
Postat av: Helena

Tack alla för er omtanke.. Det värmer ska ni veta...

2009-11-12 @ 23:35:55
URL: http://helenahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0