Dagen börja med ett brak...

Har varit och lämnat båda barnen på dagis nu.. Ludwig sov som vanligt. Fattar inte varför han har börjat somna så tidigt. Var på Coop förut och handla Och på vägen hem somna han. 10.10.. Sa till Ank(hans assistent) att hon nog fick väcka honom till maten. Han kan ju inte sova hela dagen..

 Just nu lagar jag mat. Chili con carne. Skönt för pojkarna att maten är klar ikväll.

Vaknade i morse av att Melwin slängde sig rätt på mitt ansikte. Så nu  har jag världens fläskläpp.. Gjorde så Jäääääävla ont. Stackarn bara titta på mig när jag låg där och kved... Klappa lite fint på mitt huvud och sa - Har du ont mamma..... Gullunge... Tog kort på eländet men dom tänker jag INTE lägga ut här...

Hittade faktiskt ett par skor på coop till Ludwig. Har letat vinterskor men inte hittat några. ska få utskrivna på ortopeden av sjukgymnasten men det tar ju lite tid. Så nu fanns det ett par i hans storlek.. han har ju världens minsta fötter.. Stl 19. Så jag köpte dom.. Det som var bra var det att dom inte var så höga i skaftet.. Ludwig är ju lite kort i rocken och det gör att alla skor går till knäna på honom. Det gjorde inte dom här så jag hoppas dom funkar. Lämna dom på dagis så vi får väl se vad Anki tyckte..




Imorgon är det bad på hab igen. Vi har inte varit där på flera veckor.. Vi får väl se vad hernn tycker...

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe innan jag beger mig till jobbet.. Vi fick våra nya löner igår och självklart måste det diskuteras lite...


Kommentarer
Postat av: sandra

Superfina skor. Hoppas de passar!

kram

2009-10-29 @ 12:46:23
URL: http://morsandra.blogg.se/
Postat av: Anna Sihlberg

Hej du. Tittar bara in och säger hej. VIsste inte att du bloggade förrän nu :) Görfina skor förresten

Härligt att semestern närmar sig eller hur!!!...Kram

2009-10-29 @ 20:18:07
Postat av: Josefine

Hej! Jag ringde o pratade me Tommy igår, sa han inte det?! :) Jag jobbar iaf till tre idag, jag ringer sen om du inte tittat förbi innan det! Kram

2009-10-30 @ 06:01:35
URL: http://mylifemybuissnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0