Inget jackköp idag

Hittade tyvärr inte det jag sökte i Skövde... Behöver en jacka till Ludwig men är inte villig att ge 600kr för en sån jag vill ha... Blir till att hålla utkik på Tradera. Man kan fynda mycket på Tradera. Tommy han blir galen på mig och kallar mig shopoholic. men jag handlar ju inget onödigt. Bara sånt vi verkligen behöver.

Imorgon blir det inte mycket bloggande för jag ska till Göteborg. En heldag med min älskade svägerska. På eftermiddagen kommer resten av töserna sedan väntar ögongodis... LADIES NIGHTS.. mumma för Martin Stenmark...

Återkommer på söndag med info.. Kanske lite bilder med..

Tjing

Kommentarer
Postat av: sandra

HEJ. Ska ni åka med MK eller åker ni själva?? Kanske ses vi där.. Hoppas

Ha det så roligt annars :-)

2009-10-16 @ 20:04:03
URL: http://morsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0