Ladies Night.....


Här kommer lite bilder från lördagen.. Tyvärr insåg jag att batteriet var nästan slut i min kamera. Så det blev inte så många bilder. Tog desto mer mer Fias kamera. Ska få bilderna men har inte hunnit det äm. Har oxå insett att jag är världens sämsta fotograf. Nästan varenda bild var suddig. Fattar inte vad jag gör för fel.Darrhänt som en gammal kärring.

Lördagen var iaf SUPER kul. Jag och Fia tog tåget ner på morgonen. Vi gick runt i affärer och bara mös. Hittade alldeles för mycket att handla och vågar inte räkna ut hur mucket pengar som gick åt. Hittade iaf en jacka till mig och det var nedsatt pris + att jag hade 25 % så det blev inte så dyrt.
På eftermiddagen mötte vi upp med dom andra tjejerna som kom från SKara. Vi gick och käka på BAmboos. Gott men lite smaklöst. Tog en taxi till Scandinavium och LADIES NIGHT.. Så jävla kul. Jag skratta skitmycket.. Tänk er 8500 tjejer som bara skriker så fort dågon kommer ut på scen.. Har redan bestämmt att vi ska åka nästa år igen.. Förhoppningsvis med lite bättre platser...





Här är vi på väg ner till Göteborg.. Jag och Sofia...










Fia frågar efter närmsta systembolag...... Vi är inte från landet...













NU är äntligen våran pelletskamin installerad. Så nu blir det varmt och skönt i huset.. Har väntat flera veckor på den. I eftermiddag kommer MAlin med barn och vi ska leka lite..

Ringde Göteborg förut för att få reda på något mer om Ludwigs operation men dom vet så klart inget.. Fick iaf reda på att det är samma procedur efteråt som det var sist. Så vi har några resor till Göteborg framför os... kul.. Not..

Nu ska jag äta lite innan jag hämtar hem mina juveler..

Tjing..


Kommentarer
Postat av: Josse

Bra kort! Hade ju bara me min mobil så¨jag fick inga bra kort alls :( Filmade lite när magnus Samuelsson va me men det syns inte typ!

Ha det så bra! Kram på dej

2009-10-19 @ 18:35:32
URL: http://mylifemybuissnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0