Nu är vi igång....

Jaha... Då har jag tagit steget ut i bloggträsket.. Har funderat på detta ett tag och nu äntligen fick jag tummen ur..
Vad vill jag då med mitt skrivande?? Mest bara ventilera tror jag.. Kanske folk som läser och som känner mig kan få en lite bättre insikt i mitt liv.. Hur jag mår och varför jag ibland beter mig som en sönderstressad småbarnsmamma. För jag är en sönderstressad småbarnsmamma med prestationsångest.. Känslan av att aldrig räcka till.. Kämpandet för mina barns bästa.. Sen orka med mig själv oxå... Låter som mitt liv är fullkomligt kaos och det är det till en viss del.. men jag ÄLSKAR mitt liv.. Önksar bara att det kunde vara lite lättare ibland.....

Så där ja nu är första inlägget gjort.. Alltid en början......

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej du, kul att du börjat blogga.

Känner igen mig i det du skrev :-/

2009-10-16 @ 15:13:34
URL: http://morsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0