Förkyld......

Jag är superförkyld.. nästan känns som en fotboll.. tät och jävlig.. Jaja det blir nog bättre..

Idag ska Ludwig till dagis. Är ju ledig fredagar egentligen men i onsdas var vi på hab så han var ledig då.. Så vi bytte dag denna vecka.. Melwin ska vara hemma med mig och mysa.. Jag frågade vad vi skulle göra då ville han åka till L och L. En kompis pojkar på 12 och 10. Han avgudar dom. Jag hade tänkt att baka bullar men det tyckte inte han... Vi får se hur det blir. Mysigt med en mamma - Melwin dag iaf..

Nu ska här fixas lite frukost....

tjing

Kommentarer
Postat av: Lina

Nu har jag hittat till dig!!!! Alltid kul att läsa lite bloggar!!! Kram på dig

2010-01-22 @ 08:52:21
Postat av: Malin

Puss på dig min vän

2010-01-25 @ 08:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0